Sakta men säkert

Jajamen sakta men säkert går det framåt.
Sol, 18 grader och riktigt behagligt löparväder.
Vi tog oss till Skatås/Delsjön efter jobbet.
Jag skulle ge mig på 8:an för andra gången på 2 veckor, min 3:e löparrunda på flera månader.
Kändes helt ok men får lite ont i mina knän. Känner att jag saknar lite styrka över knäleden men det kommer ju så småningom.
 
 
Jag är inte helt hemma i spåren runt Delsjön, skön musik i lurarna och ett ganska gött flow i benen så vips hade jag missat skyltningen... jag var "vilse".
Hade inte riktig koll på hur mycket jag sprang för långt så jag valde att ta samma sträcka tillbaks. Blev trots allt 7.5 km när jag kom tillbaks till bilen.
 
Belöningen - siitter nu i soffan, nyduschad, mätt med den där sköna känslan i kroppen efter att ha tränat.
 
Lycka!

Kommentera här: