Jippi - Nedcabbat!

Sommaren kom på besök idag.
Ljuvligt med en temperatur över 20 grader och sol.
Halv 3 satt jag i bilen för att åka hem. 
Vilken bubblande glädje när jag tryckte på knappen och cabbade ner.
 
Har en liten sjukling hemma, halsont, hosta och magkramper.
Det var lite önskningar om inköp från affären. Blåbärssoppa & jordgubbdkräm skulle jag fixas och sen skulle jag hämta en vetekudde hos Emma för att värma Mollys värkande mage.
Fick gosat lite med Frank, mormors lille prins. Nybadad för dagen.
 
(lånat bild f
 
Imorgon ska jag till frisören och färga min utväxt och klippa bort torra toppar.
Ska bli så skönt med en uppfräschning.
 
Ser fram emot en trevlig helg. Har bokat mig på Nordic Wellness (Hönö) After Work out - springparty på Trubaduren imorgon, och så ska vi fira att Lina fyller 20 år om några dagar med stort släktkalas. 
 
 
 

Kommentera här: