Bästa lunchsällskapet

Idag hade jag planerat för en låååånglunch med Trollhättan-Susanne. Vi träffades ju av en slump på Oriflame i Stockholm på ett Pernilla Wahlgren event för några år sedan. Vi fattade tycke för varandra direkt och har sedan dess hållt kontakten. Vi försöker träffas ganska regelbundet även om det blir en eller två, kanske tre månader emellan träffarna. Trots det känns det alltid så enkelt och lätt, vi babblar och tycker varje gång att tiden går alldeles för fort. Susanne är en enkel, jordnära, förnuftig och ärlig tjej. Det är det ärliga och rara jag gillar mest med henne. Här är vi precis som vi är med varandra, ingen konstlad tillrättalagd yta eller fasad. Äkta vara liksom.
 
Vi mötte upp varandra på Condecco / Västra Hamngatan. Hon den lilla lyckon hade ledig dag och valde att ta en vinlunch,. Det fick jag stå över eftersom jag skulle tillbaks och jobba men lite fuskigt var det allt tycker jag...
 
(Bild på mig lånad från Susannes blogg ussaguss.blogg.se)
 
(min suddiga bild på Suss)
 
 
 
Nu har vi smitt lite planer om en träff hemma på Hönö och presentera våra fina män förvarandra. Vi tänker oss båttur (kanske Vinga), promenad, tennis? grill, vin, spabad, lite guidning av Hönö och övernattning... vi får se vad vi får ihop.
 
Trevlig kväll på er!
 
 
 

Kommentera här: