Balkonghäng

Oj ja, vad tiden far iväg. Redan juni och snart sommarlov för Molly.
Veckan bjöd på ledig tisdag med Nationaldag och jag hade komp.ledig måndag så det var riktigt nice. 
 
 
Mina lediga dagar blev 2 riktiga fixardagar.
Jag har skrapat och målat min trädgårdsbod och mitt uterum.
Boden är färdig - tadaaaa!
 
Dam landskamp i stan var det på torsdagen. 
Molly kom in till oss efter skolan. Hon är så duktig nu som tar bussen själv in till stan.
Så mysigt att få sno till sig en extra kväll med min lilla skrutt. 
Sushi (på Mollys begäran) på lejontrappan i Brunnsparken sen Dam landskamp mot USA på gamla Ullevi. Vädret var med oss och vi fick sol och värme.
Tyvärr så vann USA med 1-0 men det är ändå roligt att se damlandslaget. 
Molly stannade kvar hos oss över natten. På fredagsmorgonen blev det premiär för Molly att ta buss från stan till skolan och det gick jättebra. Hon åt sin frukost på bussen och åkte hela vägen till skolan utan byte. Det är grymt👍
 
 
 
Idag har vi köpt en liten café möbel till balkongen (loftgången).
Äntligen kan vi också fika eller sitta ute en fin sommardag eller skön kväll.
Idag har vi gjort båda. Kaffe och bulle på dagen och middag med vin på kvällen.
 
 
 
Så härligt att kunna sitta ute.
 
Ha en fin helg vänner!

Kommentarer:

1 Suss:

Härligt att du är tillbaka vännen! Har saknat dig! ❤️😘

2 Josäfin Andersson :

Så härligt att värmen är tillbaka :D

Svar: visst är det härligt, allt blir så mycket roligare jue... ;)
Theann

3 Mikaela:

Vilka härliga bilder :D

Svar: Tack... det är så härligt nu med vår och försommardagar :)
Theann

Kommentera här: