Midsommarhelg i Danmark - Längtar nu!

Snart är det Midsommarhelg.
Tiden går så fort nu när det är sommarlov för Molly och ljusa sköna dagar.
 
 
På torsdag drar vi till Danmark.
Vi ska åka iväg med hela min STOR-familj, vi blir 15 st som ska fira Midsommar tillsammans.
 
Jag ska få hänga en hel långhelg med de jag älskar mest min Rickard, min mamma & pappa, min lillasyster med familj, alla mina 3 döttrar och deras sambosar och mitt lilla barnbarn. LYCKA!
Det ska bli så roligt. Vi ska åka till Dayz Rønbjerg Feriecenter. där har vi två lägenheter/radhus bokade.
 
 
**********************************************************************************************

Beskrivning av boendet:

Helt nyrenovererade Rönbjerg Feriecenter med bubblande upplevelser i subtropiskt badland.  Här finns trevlig restaurang och pizzeria. Fina pooler, vattenrutschbana, vågbassäng och bastu. Sportshall och ridcenter. 18-håls minigolfbana, fotbollsgolf, tennis, bordtennis, biljard och fina bowlingbanor.  Ett inbjudande och rogivande wellnesscenter med allt för kropp och själ (mot avgift) t ex både inomhus- och utomhusjaccuzzi, båda med härlig utsikt och en populär Hamamavdelning med ångbastu.

Vid sjön kan man surfa och segla eller bada vid en sandstrand. Det erbjuds också ett omfattande aktivitetsprogram i närliggande aktivitetscenter med allt från lekland till klättring och workshops för barn i alla åldrar. Alltså egentligen allt för en härlig vistelse. Ut till Vesterhavets sandstränder är det ca 30 km.

****************************************************************************************************************

Tror det blir en helt grym helg.

Imorgon hämtar jag hem Molly och sen ska det packas och handlas det som jag har fått på min "att-göra-lista" inför Midsommarafton. Bra när man är många och kan dela på uppdragen.

Ska bli så skojsigt....

Lite inspirationsbilder... tror det blir en väldigt aktiv helg!


Nu ska jag äta lite och ladda för vårens sista fotbollsmatch sen blir det sommaruppehåll.
 
Ha en fin kväll vänner!

 

 

 

Kommentarer:

1 Suss:

Ser kanon ut! Ha det superfint! ❤️

Svar: Tack (lite sent svar), vi hade en jättefin midsommarhelg... Bloggtid har bara uteblivit ett tag men försköker komma igång igen.... //kram kram
Theann

2 Suss:

Ser kanon ut! Ha det superfint! ❤️

Kommentera här: