8:an i Skatås

Regn, regn, regn... grå söndag.
Vi hade en lång och sen frukost. Kändes inte som det var bråttom att starta dagen när det 
smattrade på rutorna. Efter frukost och Melodikrysset från igår slappade vi i soffan. Vi tittade ikapp del 3 på serien VICTORIA som vi missade i torsdags. Jag gillar serier som bygger på historiska händelser och personer.
 Och lagom till att avsnittet var slut var det regnuppehåll.
 
Vi bytte om till löpar kläder och åkte till Skatås. Jag sprang den klassiska 8:an, alldeles lagom runda för mig. Idag gick det betydligt snabbare också. Har visst vilat mig i form ?😂
Lunkade på och kapade en halv minut per kilometer, det får jag allt vara nöjd med.
Ett alldeles fantastiskt skönt väder att springa i, milt, stilla och med mycket syre i luften.
 
 
 
 
Skönt att avsluta helg med träning, idag blev det löpning men det kan likväl bli Fotbollsmatch eller Sh'bam danspass - gillar att vara flexibel med min träning👍
 
Nu soffhänga, söndags taco och tv film,  skönt att ta det lugnt innan nästa jobbvecka drar igång.
 
Trevlig kväll! 

Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Härligt pass! Imorgon vill jag springa några lugna kilometer. Det var ett tag sedan nu igen. Det har mest blivit att döma en massa matcher. Kul det med!

Svar: Ja men visst är det skönt med en joggingrunda nu på våren/sommaren, helst i naturområden förstås. Är du fotbollsdomare?
Theann

Kommentera här: