Välkommen Frank!

Äntligen är han här lelle Frank. 
 
Idag har känslorna verkligen varit lite "all over the place" citat Prins Daniel😅. Förstår precis vad han menade...
 
Vilken pärs det har varit att gå och vänta på - nu är det klart, allt har gått bra...
 
Lagom till lunch fick jag det underbara beskedet, Lille Frank är här, klockan 09.48 kom han till världen. 49 cm och 3135 gram liten guldklimp. Älskad från första stund. Kan knappt bärga mig tills jag får träffa och hålla denna lilla prins.
 
 
 
Firat - Självklart, att bli mormor är STORT, riktigt stort.💕
 
 
Grattis Emma & Simon, Frank är lyckligt lottad som fått er som föräldrar.
 
Inatt kommer jag sova gott.
 
Kram på er!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 norrbotten emma:

Grattis!

ha en fin fortsätt kväll!
kram

Svar: Tack💖 så häftigt...
Theann

2 Suss:

Grattis älskade vännen min och grattis till nya fina familjen. 🎉😍👶🏼

Svar: Tack Suss... ikväll hoppas jag få träffa det lilla miraklet <3
Theann

3 Jossan:

Grattis💝Väldigt fin liten gosse

Svar: Tack Jossan <3 tycker ju jag också såklart! ;)
Theann

Kommentera här: