Jag blev Mormor & Blogg Timeout är över!

3 veckors Timeout på Bloggen.
Varför? ...vet inte varför men så blev det bara... känslomässigt stressad... den där känslan av att inte riktigt hänga med i mitt eget liv. När livet levs vidare och varje dag bara snurrar på men utan jag riktigt är med själv - flummigt va? Men ni kanske fattar vad jag menar...
 
3 veckor sedan Frank föddes och jag blev mormor. Stort - stora känslor...
Ljuvliga lilla Frank, helst vill jag träffa honom varje dag men det går ju inte...
Tror hans föräldrar tycker det skulle bli lite tröttsamt.
 
(stolt mormor med Frank 1 dag gammal)
 
(Frank 2 veckor gammal)

 
 
Ikväll blir det AW med systra-mi, det ska bli superkul. Vi ska till Lorensbergs Teatern och se och lyssna på när Wahlgren & Wistam har sin Podinspelnings-show.
 
Innan ska vi träffas på nåt trevligt ställe vid Avenyn.
Bara syster och jag - Gillar´t.
Det händer inte så ofta men vi börjar bli bättre och bättre på att ta oss egentid tillsammans,
inga barn och inga män!
 
Kanske skratt-kramp ikväll..?
De där två tillsammans är ju inte riktigt kloka, brukar skratta högt för mig själv när jag lyssnar på deras Podavsnitt.
 
Någon mer jag känner som ska dit ikväll kanske?
 

Trevlig kväll på Er!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Åhhh vad kul, hade jag gärna velat gå på också! Sitter i Stockholm och väntar på att åka hem.
Såååå mysigt att vara mormor eller hur! Jag njuter verkligen av mina tre små gryn. Stort. Du är en sån fin och ung mormor också. Kram på dig, hoppas vi ses igen. Anna (Kristinehamn)

2 Anonym:

Åhhh vad kul, hade jag gärna velat gå på också! Sitter i Stockholm och väntar på att åka hem.
Såååå mysigt att vara mormor eller hur! Jag njuter verkligen av mina tre små gryn. Stort. Du är en sån fin och ung mormor också. Kram på dig, hoppas vi ses igen. Anna (Kristinehamn)

Svar: Vilken rolig kväll, de är ju helt loss - skratt kramp! Tack för de fina orden, men när det gäller ung å fin mormor ligger jag allt i lä efter dig.
Du är ju verkligen superfin. Kram på dig, hoppas våra vägar korsas i framtiden...
Theann

3 Jossan :

Måste vara härligt att bli mormor, till en sån liten gosig pojk :)
Ha det så kul ikväll Kram

Svar: Ja, det är helt underbart att få bli mormor till en sån fin liten kille, ljuvlig e han!Kvällen var kanon, de är helt galet roliga... Oj vad vi har skrattat 😂
Theann

Kommentera här: